Lite ångest vare häär

Tar en paus från pluggandet Håller på att dö lite här... har sjukt mycket att plugga på.. åh, ångest! Borde ha börjat lite tidigare.. MEN då hade jag ju massa annat att plugga på? Funderade på skolans logik, kom fram till att logiken inte funnits sedan lågstadiet. Jobbigt läge.

Ärligt talat, ska ta mig ett snack med rektorn om detta, ska fråga henne om poängen med att gå i skolan är att plugga sönder och sedan gå in i väggen vid typ 20 års ålder?
Själv har jag ju redan värsta stressproblemen, dom vill ju skicka in mig på ungdomspsyke o allt... skicka in SKOLAN istället säger jag!! Hm... jaja, ska fortsätta skriva nu!

Puss!

Bild från igår, Frida är inne i filmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0