Inte för självgod

Igår var en sjukt bra dag! - efter all katastrof på morgonen då-  Jag spenderade min tid hos Maja, så himla mysigt! Hon är allt bra go den tjejen! Sov hos henne tills idag då jag tog bussen "hem" för träffa Emma på stan. Vi tog en fika &sen gick vi till Mariebergsskogen för att möta min farmor&lillasyster. Sen blev det hem och måla stallet! Wiii! Kolla skillnaden på bilden nedanför! Emma åkte nyss hem, gud vad jag har saknat bruden! ♥



Maja med mangon! :D

Vår otroligt goda lunch igår!

Mötte dessa vackra människor på stan! -Frida & Emelie- 


Tog såklart en chailatte också!

DAMDAMDAMDAAAAAAAAM:

Väggen innan skrubbning

Väggen efter skrubbning + målning! 

Nu ska jag ut och springa! Ha det gött, hejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0