Here we goooooooo

Idag kommer bli så olik gårdagen som det bara är möjligt. Idag har jag massor att göra, precis som igår, MEN idag ska jag göra allt också! Inte illla, eller hur? Såhär ser min list ut inför dagen:

♦ Städa köket, det är disk överallt ( fattar inte hur det kan vara det IDAG när det var rent IGÅR kväll?! )
♦ Bädda, plocka in kläder i garderoben
♦ Baka inför min födelsedag ( TUR man är medlem i Matklubben!! )
♦ Mocka ur boxarna i stallet
♦ Ta in & borsta häst

♦ Äta lunch 
♦ LAGA lunchen?! Shit!
♦ Duscha
♦ Klä mig
♦ Fixa mig
♦ Cykla / åka buss till Zara
♦ Fika på stan med Zara
♦ Hem & greja
♦ Stan igen, dock blir det mat då. 
♦ SOVA 
♦ Blogga ( om jag hinner) 

Höhö, stressad dag. Grejen är att jag har så himla lite tid att göra allt, därför är det mycket att göra... 

Hörs senare alla fina! 


Lite kläder där 

&lite där... 

Hehe.. :(


Mami♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0