Älskling.

Okej, inte bloggat på ett tag igen.. datorn ni vet :( Men ja, fick bakläxa av min kära kompis, så bäst jag skriver lite nu :D
Här får ni en snabbtitt på min vecka:

Måndag/Tisdag: Läs i förra inlägget.

Onsdag: Ska jag komma ihåg vad jag gjorde igår? ojoj.. 
Jo! Justja. Åkte in & gymma tillsammans med Frida G. :)
Sen åkte jag heem, det regnade, så kunde inte sola.. :( Sorgligt va? 
så jag städade en sväng faktiskt! - Duktig jag är! 
Efter det så åkte jag med Sofie till Forshaga & red. Gick bra & det var riktigt kul att umgås med sofie igen! :)
Sen somna vi gott båda 2 ;)

Torsdag: Idag har jag träffat Maja en sväng på eftermiddagen, gratulerat henne på födelsedagen med rosa muffins (a) Cyklade upp med dom, hihi, dom fick sig en "bumpy ride".. hade en bricka över cykelkorgen & råkade köra i några gropar liksom ;o Men ja, dom höll i alla fall :D (muffinsarna alltså) Väl framme så fixade vi lite i trädgården & pratade massor! MYS! Sen cykla jag hem & red VÄRLDENS BÄSTA HÄST! herregud.. hon är fantastisk! Älskar henne så jävla mycket!♥
Gick uunderbart när vi körde i tisdags också, ååh ♥♥
Justja, var & träna idag också :)

Fredag: ( Ja, det är fortfarade torsdag i skrivade stund)
Imorgon ska jag på picknick med tjejerna ute i Snårstad! Mysiiigt!
Vi cyklar dit, om vädret är på vår sida, så då får vi motion på köpet också! Lovely! Sen får vi se vad som hittas på! :D

Lördag: VALBORG! Firas med tjejerna hemme hos G :) Kul kommer det bli! & hyyper ;) 
Frida&jag ska fixa "hyperdricka" på förmiddagen & sen cyklar vi från stan hem till Frida Gunnarsson & Ulvsby. 
Kunde inte bli bättre? Right? 

Puss & ha det bra dudeees ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0