Rätt, gott & nyttigt?

hemma idag, gööött! Eller? Nej, eftersom jag inte kunnat röra mig! jävla skiit! 
Fast nu är det bra. Suttit ute & solat, gött! Ögongodis rätt över gräsmattan också, kan de bli bättre? 
Igår körde jag lekar med hund, herregud så kul de va! Sen gick vi ut & sprang några kilometer, gick superbra, fast det gick trööögt som fan ;o 

Nu har jag bestämt mig, efter dom fiina utslagen som jag fått, att jag ska börja leva mer hälsosamt. 
Det innebär: 5 mål om dagen( frukt, nötter osv), träning i "lagom" mängd, inte tvinga mig att äta kött utan äta annat istället och att må bra! Sen är det dehär med pluggandet. Ska inte överarbeta, ska tare lugnt och jobba lagom mycket, som en äkta svensk.. haha.
Självklart är kakor & shit borträknat. 

Får se hur det går för mig, men ska försöka i alla fall. 
Älskling♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0