Tacos,Godis & allmänt sepe.

Hade från börjat tänkt att ta mig en riktigt lång ridtur, men det orkade jag inte så lät frida rida en stund i stället! Bra det :)
Hade även tänkt att gå ut & gå med Maja, men det fixade vi på gympan i skolan istället!
Frida & Maja sitter just nu bredvid mig. Trevligt :)
De tar en massa kort & vi mobbar sönder varann..
Men har även hittat massa gulliga gamla bilder på folk från klassen & på mig när jag hade min finfina tid...
Nu är det typ hyper tid, och detta blir nog trevligt ;)
Frida är sepe & tycker att jag ska leka teknisk.. Jaja.. Inte lätt att ha såå okunniga vänner ;)
Haha.

Btw.. Gör man som Frida gjorde nyss får man grodben.. :s

Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0