Skrattanfall & maraton.

Frida kom hit. Vi skulle ju plugga.. Gick ganska bra.
Men kom på att vi skulle ut & fota mig & Alva. Så det gjorde vi, jag höll dock på att frysa ihjäl i bara svart klänning & tights.
Bilderna kan ni få se någon annan dag:)
Sen pluggade vi i alla fall en stund till innan vi fick för oss att gå ut & springa.
Ingen av oss hade gjort det på ca.. två veckor... Det gick trögt!
Mindre duktigt. Så 3,5 km kändes som ett maratonlopp.. Haha. Nästan i alla fall.

Men dagen var mysig & skrattade sönder hela dagen. Ingenting blev för seriöst eller för oseriöst.
Helt perfekt!
Nu tror jag att jag ska gå & lägga mig.. Är så trött & det är dåligt.

Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0