Myskväll & shopping


Igår, inge fel alls!
Mysigt med Frida, Frida & Maja! :)
Godis & gamla filmer. Typ Barnen i bullerbyn.. Mysigt!
Och en snabb sväng till stallet, och jag har fått klart för mig att det faktikst går lättare att ta in hästar när man är fler! ;)
Haha.


Idag väckte mami mig vid nio, då blev det upp & fixa sig, sen dra till stan direkt.
Köpte stövlar, tröja, mjukisbyxor, tunika/klänning, lite smycken & ett par tights.. Inga fel.
Det behövdes!
Sen blev det färjestad & massa gulliga barn.
Nu ska jag ut & rida. Vädret är ju helt fantastiskt.
Och lite senare ska ja ut å gå md hund.
Ikväll får vi se vad som händer.

Mjukis (aÄlskade tights & mysiga skor!
Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0