Mensverk-åt helvete


Jag vet, jag är inte bäst på detta. Men jag lär mig, vafan..

Mensverk - jag trodde helt seriöst att jag skulle dö förut. Brukar inte ha så enormt ont.
Det var som att jag inte visste vart jag skulle ta vägen..
Ibland skulle jag hellre vara kille.
Försökte komma på några anledningar till att hellre vara tjej, men jag kom helt ärligt inte på någon..
Lyckat!

Igår var det tjejkväll! Stan hela dagen.. Alla var helt slut när den tog slut.. Men roligt hade vi.. Absolut! :)
Men just att det var tjejkväll.. Det gjorde ingen skillnad, det var ju inget speciellt alls. Nästan.
Men har man så underbara vänner, så blir kvällen lyckad ändå :)
Förutom vårat fina misslyckande på pizzerian, gick ut & sen in igen.. Ja, vi fick en go blick från servitrisen.


Nu ska jag missbruka tabletter & dra till Emma & bo där i helgen.. Trevligt värre! :)

Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0