Äckligt kallt!

Det är kallt.. om någon har missat det alltså. Ärligt jag dör! Iskallt... :(

Jag har tänkt på en grej, man borde komma på någon speciell typ handske, för folk som sitter mycket vid datorn.. Jag blir allting ISKALL om min högra hand, det tar typ fem minuter, sen är jag isbit om handen..
& tänk då på dom som sitter flera timmar i streck.. Det måste ju vara hemskt?
Så tror nog jag får uppfinna något sådant också. ;)

Idag hade vi ett hemskt Engelska typ Nationellt prov.
Usch. Det gick inge bra kan jag lova.. Skitsvårt ju!
Ah.
Isabelle på bild, hon tycker att det borde införas en sovtimme i skolan.. Jag kan inte annat än å hålla med! Här ligger hon på en obekväm bänk & tänker antagligen på att det vore skönare om det fanns en kudde o sova på..
Sen är det Maja, Isabelle, Frida, Jag & Gustavs fötter/ben:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0