Bättre sent än aldrig

Okej, jag är dålig på att uppdateeera! Jag vet.
Men ja, nuu är jag på G igen:)

Torsdag:
hemma från skolan, sen blev det Idol på kvällen (Y)
Mycket bra var det. Mötte Frida & Maja & vi har alla lika söta mössor därifrån.. (a)
Världens sötaste unge var med oss i samma loge, Hanna. (Bild)
Kan man vara sötare? Hon tyckte det var för höög musik.. men ja.. hon löste det bra ;)

Fredag: Var i skolan idag. Ganska soft dag.
Sen hem & träna med Maja.. Haha. Vi körde yoga & styrketräning. Haha fett niice :)
Det blev några matcher på blodigt allvar oxå.. i tennis & lacrosse.. (Y)
Sen drog hon hem & jag fortsatte en stund innan ja drog till mina älsklingar. ♥
Papi & sis hade fixat efterrätt också wtf.. Det var rätt gott, men man orkade bara typ en såndär
marshmallows (a

Lördag: Jag får se vad jag hittar på. Vaknade runt halv tolv. Vill riiidaaaaaaaa! Men det går inte.. inga vinterskor på hästen, hon kommer halka söönder..
damp.
Men ja, får se vad ja hittar på senare ;)
Ah, mamma hade vart & köpt en asfin långklänning (Bild) är avundsjuk!
Får la sno den någon dag (a)










 JAG SKA HA DOM! Heeelt underbara juuuu!!


PUSS.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0