Tandläkare!

Var hos tandläkaren igår! Dock på hästsjukhuset.. (a
Ponnyn fick dra ut fyra tänder.. & drogad blev han.. Haha, kände inte igen han när han var så snäll :) Men han skötte sig suuperbra i alla fall.
Men visst var han söt när han fick på sig denna huva? Haha, dom hade inga mindre.. stackaars poonni :(

Idag: Vaknade av att mami väckte mig.. jag gick upp & hängde tvätt (a Duktig jag är!
Sen åt jag frukost & sen stallet. Tränat har ha gjort idag med, yoga & styrka idag med.
Det är miicket ruuligt !
Så nu ska Maja var så säker på att få en ny utmaning snart!
Mohah!


Ja.. Det ÄR kallt att springa & lämna pengar till grannen såhär duudee (a
men hade ju i alla fall tjoockisjackan (L)


Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0