Trööött!

Blev att rida idag, en riktig långtur med massa galopp över gärden. Underbart! 
Dock fick hon något sorts ryck & gjorde något stört hopp & sen drog hon stenhårt och vägrade lyssna en stund, FAN vad jag kommer ha ont i mina armar imorgon! 
Annars skötte hon sig fint, lugn galopp & fin trav. 
Fixade en massa saker sen i stallet innan ja drog mig hemåt. Testade min nya ridväst (Jag ska börja rida ordentligt nu, haha) & den var helt ok. Hatar ju väst, men det behövs nu när hon är så pigg.
Nu ligger jag i sängen med Filip. 
Haha, det är min nya kudde, superskön (a)
Den heter Filip, kolla bilden så får ni se ;o 
Jag är galet trött, fattar dock inte varför ? 
Stört..
Men nu ska jag fortsätta se på " Den galna professorn 2"







Puss & ja, jag har roligt med min webbkamera & passar skitbraaa som polis (Y) HAHA.♥

Kommentarer
Postat av: Grr, rawwr

Polisbilden, wow bruden!!

2010-12-28 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0