Min jul

Julafton igår, som ni kanske vet. 
Började dagen med att bli väckt halv åtta...(!)
Störd lillasyster.. haha. 
Ja, kom dock inte upp försen vid åtta. Då kom sis in igen & bokstavligt hoppade på mig.. illa! 
Blev paket öppning under granen. Mysigt, fast var så trött så ja höll på att dö.. 
Sen runt tolv åkte vi till farmor & farfar, pappas bror med familj var också där såklart:) Där kom i alla fall tooomten med paket. Sen blev det mat, kan dock erkänna att julmat inte är min stora passion här i livet.. 
Kalle Anka vid tre & sen vid fem drog vi vidare till mormor & morfar & kusinerna på mammas sida. Blev mer paket & mat.. 
Vi kom hem runt halv tio, då blev det stallet & fixa. Det var sviiinkallt! 
Jaja.
i år fick jag:
  • dator/laptop

  • Kläder. (de jag har på mig på bilderna & de som ligger på sängen)

  • Nya borstar till Alva. Såna bra & inte plastborstar.

  • Bok

  • HÅKAN HELLSTRÖM BILJETT!♥

  • Headset utan sladd (Y) 

  • Parfym 

  • Biokort 

  • Presentkort (bergvik & make up store)

  • Örhängen 

  • Halsband (med silverhjärta) 

  • Kudde (som tydligen heter "filip")

  • Pengar

tror det var de mesta i alla fall :)




Nytt & hade på mig det idag (Y)


Hos mormor. Emma & mormor på bild med julklappar :)


Tomten hos farmor;)



Några av julklapparna jag fick i åår :))



hade på mig på julafton (Y) 




Slänger in en bild där mina ascoola tights, där dom syns liite bättre oxå :))



Kommentarer
Postat av: Frida

Coooooooling du! ;)

Sv; Skoja inte! ;o Sötare går knappt att hitta... :)

2010-12-26 @ 00:41:42
URL: http://hellocountryside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0