Pms brud i bott? Heh

When men stop being assholes. I'll stop being a bitch.

Nyss slutat prata med Emma. Denna underbara människa.
Som förstår allt. Älskar dig. 

Okej, idag, eller jävlar! Lovade ju mamma att hänga upp lakanen. Ah-.-
Får la fixa det först.. 
AH! FAN vad jag HATAR att hänga lakan! Det suuger verkligen. Dom åker ju bara iväg ? 
Sär. 
Jag är verkligen på ett sk PMS-humör. Alltså, blir grinig så fort något inte går som jag vill. Till och med när hemtelefonen ringer.
Uhh. 

Det värsta är, att när man kommer till skolan så här, får man höra: Varför är du så jävla grinig, har du mens? 
NEJ, jag har inte mens, jag har PMS. Det är fan inte samma sak. 
Blir så sjukt irriterad.
Ska börja äta typ.. glädjepiller om det finns.. eller något sånt i alla fall. 
Känner mig så sjukt .. typ besviken.
På en massa saker. 
Är extra sur & irriterad för att jag inte hinner träna som jag vill. Vill inte behöva stanna hemma & plugga istället för att gå ut & springa en sväng. Nu, när jag inte har sprungit på typ en & en halv vecka, är allt damp. 
Hela jag blir sur & typ äcklad av allt. Idag klarade jag inte av att äta frukost eller lunch.
Åt lite när mamma kom hem vid tre. Vet inte vad som händer med mig. Jag orkar ingenting.
Blä. Suck.
Ska snart till min älskade häst i alla fall. Får mig kanske på lite bättre humör, om det inte krånglar i stallet också.

Btw.. enligt mitt horoskop så är jag "lätt irriterad & behöver tänka igenom en gammal relation idag"
KUL. Nä, för jag tänker INTE tänka igenom en gammal relation, varken i kärlek eller vänskap. 
Så det så.
& så här FIN är jag när jag är hemma & är sjuk & osminkad. Lev med det.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Snygg :)

2010-12-14 @ 20:31:10
Postat av: Стефан...

Söött du är asså:)

2010-12-16 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0