I got you babe.

Ligger & lyssnar på Timo, underbara älskade Timo! 
Idag drog jag upp till Molkom & till Elin. Mysigt! Saknat människan en massa!♥
Fixade stallet på morgonen så hade hela kvällen hemma idag. Gött!
Imorgon kommer Maja, jag borde städa.. men orka! Gör det innan eller när hon är här imorgon:) 
Bra idé Sofia!
Vi ska nog tillbringa största delen av tiden i badrummet & ha spa. Mys! 
Ska nog tvinga med henne ut & gå med hundarna också.. har ju sån grym träningsvärk.. Illa! 
Tror inte hon kommer bli svår att övertala dock :)

Fick en fråga av mamma idag: Om du vann 50miljoner.. vad skulle vara det första du skulle köpa? 
Det tog en stund, sen kom jag på.. Skulle lätt köpa en såndär sviindyr hästtransport! 
JAG VILL HA!

Puss.
A, fin bild.se.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0