Expert= expert hjälp!

Vaknade i morse av världens huvudvärk. Usch! 
Så nu går jag på tabletter & väntar på bättre tider ungefär.. haha. 
Skulle ha träffat Frida idag, men eftersom jag vaknade av migrän så vågade jag inte åka dit ifall det skulle bli ännu värre.
Pappa kom en sväng förut & hämtade mig & min dator, den har dampat & var bara helt svart! Så vi åkte in till Expert på bergvik. Dom är trevliga & duktiga där, yesbox. Fixade datorn & det på typ tio minuter, gött! Sen åkte vi & åt, trevligt. Men orkade äta typ hälften, mådde fortfarande inte helt bra. Så sen körde han hem mig & jag tog ännu en tablett. Så nog ska jag må bra imorgon! Nyår ju.

2010, det var ett ganska bra år faktiskt. 2011 ska bli ännu  bättre. 
Hade inget nyårslöfte förra året, med detta år ska jag faktiskt ta ett löfte. 
Vad det blir.. det får ni kanske veta efter nyår. :)




Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0