Allt för dig?

Hemma idag. Pallade inte skolan. Vaknade med ont i halsen typ. 
Men kunde typ inte somna om.. eller jo, typ en kvart. 
Gjorde min morgon yoga.. fan vad man är stel på morgonen. 
Illa.
Funderar på att gå ut & springa bara för att få ut alla känslor för ett tag. 
Men då kommer väl halsen få damp. Dock orkar jag inte bry mig. Händer ändå inget viktigt i skolan så. 
Tänt ljus & tror jag ska gå o fortsätta med min yoga nu, sen ska jag ta ett bubbel-bad. Om jag inte går ut & springer då..
Det är sjukt mycket snö ute, så tar nog & springer på bandet i så fall förresten. 
Haha, men bra, skitbra.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar vilka härliga bilder. Diggar dej tjejen!

2010-12-13 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0